top of page

Algus on konstruktiivne ja sujuv

Praktikaasutuses on kokkulepitud minu ülesanded ja tegevused.

Arendusprojektina e-koolitusplatvormi ja e-koolituste loomine sinna.

Koolituse läbiviimine mentorile.


Kohtumised, intervjuud, vestlused, dokumendid

Saadan juba enne praktikumi algust välja paar kirja oma ideedega. Peamiselt teavitamiseks. Juba varasemalt on mul olemas kokkulepe praktiumi läbiviimiseks asutuses ja kokkulepe ka praktika juhendajaga. Praktikajuhendaja on toetav ja saan kiiresti oma küsimustele vastuseid, arutame koos läbi ettevõtte vajadused ja viime kooskõlla minu praktikaülesannetega. Minu praktikaga seonduvateks aruteludeks on kohtunud praktika juhendaja ja personali osakonna spetsialistidega ning oleme kooskõlastanud minu praktika eesmärgid ja ülesanded.

Personalispetsialist ja praktika juhendaja on minule jaganud dokumente, kaustu ja arhiivis sisalduvat tutvumiseks ja koolitusvajaduste analüüsiks praktika kontekstis.


Koolitus

Loen erinevaid mentorite teemal kirjutatuid uuringuid, artikleid, raamatuid eesmärgiga mõista mentorlust ja uusimaid suundi mentorluses. Omaette teema on ettevõtte põhine mentorlus ja mentorprogrammid.

Valmistan ette külaskäiku tootmisüksustesse. Ettevalmistus hõlmab planeerimist, ettevalmistamist, sobivate aegade ja kohtade leidmist, osaliste teavitamist, juhtkonna informeerimist ja kõigi eelnevate kooskõlastust.

Valmistan ette küsimustikke intervjuuks menteede ja mentoritega.

Valmistan ette küsimustikku meistritele ja tootmisjuhtidele.


Arendusprojekt

Arendusprojektiks on e-koolitusplatvormi ja e-koolituste loomine. Meil on iganädalane ülevaatav ja konsulteeriv koosolek. Koosolekul osaleb rohkem inimesi ja projekti eest vastutajaid. Käimas on testperiood. Sisulist tööd teen vahepeal arendajaga. Nii sain esimesel nädalal üles mp4 formaadis minikoolituse. Juba siin tekkis mitmeid küsimusi, mida arendaja lubas kohandada.

Täna panin üles eesti ja vene keelse pdf.formaadis koolituse, millele järgneb ka kontrolltest.

Suuremaks ülesandeks olen endale seadnud mp4 formaadis koolituse, mille ise loon ja salvestan Zoomis. Kuna see nõuab süvenemiseks sobivaid tingimusi, siis pean valima aega ja kohta ja neid koos leiab harva.


Eneseanalüüs

Panen tähele, et soovin olla põhjalik ja seetõttu loen ja uurin palju. Kui siis viimaks teen pausi, olen aru saanud, et olen teemas sügavalt sees, aga kas see oli see, mida mul hetkel vaja oli?

See perfektsuse sündroom on hakanud mulle muret valmistama. Enesetõhususele ja efektiivsusele mõtlen iga päev ja iga tund. Võtan vastu otsuseid teadlikult seda omadust enda juures arendades. Minu üks väärtusi on see, et kvaliteedis ei anna ma kunagi alla. Nüüd on oht jääda pinnapealseks. Kui ma kõike võimalikku ei loe, võib midagi olulist jääda teada saamata. Andragoogina ma tean, et kõike teada ei ole võimalik ja et alati on õppida. (Juurdekasvu uskumus) Pean leidma siin tasakaalu, mis vormub ikkagi enesetõhususeks. Ma kiidan ennast selle eest, et oskan kriitiliselt mõelda, luua tähendusi ja seoseid. See võimaldab mul hallata rohkem teemasid korraga, mis omakorda toetab suurema pildi nägemist. See oskus on igaühele kasuks, andragoogile aga hädavajalik.



Comentários


bottom of page